Hana megpróbálja kideríteni az igazságot Karelről. Arra kíváncsi, hogy mit tud a lányukról, valamint a múltjára is, amelyet mindig is eltitkolt előle. Mindeközben az események ellenére a falu a közelgő népszavazásra készül.