Színek
Pocoyo tornyot épít színes kockákból. Váratlanul a piros kocka beszélni kezd. Kiderül, hogy van egy sárga egy kék és egy zöld barátja. Pocoyo meg akarja mutatni a különleges kockákat Patónak, de azok egyszerű építőkockának álcázzák magukat.