Sílvia Abril és Toni Acosta színésznőket megajándékozzák egy születésnapi ünnepséggel, ám mielőtt belevághatnának, el kell dönteniük, hogy elég kalandvágyóak-e ahhoz, hogy kövessék az első rejtélyes borítékban található utasításokat.