Miénk a város (HBO)
A Baltimore Sun egyik riportere, Fenton a baltimore-i rendőrség köreiben nyomoz, egy Gun Trace Task Force nevű fegyvernyomkövetési munkacsoportnál, amely hemzseg a korrupciótól és bűnöktől.