Minden jel arra utal, hogy Lesli volt a kapucnis kínzójuk, és a Hazugok eltökélt szándéka, hogy konkrét bizonyítékokat szerezzenek, mielőtt a rendőrséghez fordulnának. Miközben a lányok felpörgetik a nyomozást, „A” fenyegetései is egyre erősebbé válnak.