Larry nem vesz fel egy golflabdát, amit egy ízléstelen western kalapot viselő férfi ejtett el. Ezzel különös események láncolatát indítja el, ami ahhoz vezet, hogy kénytelen elmenni egy Gil nevű, pornóban utazó üzletember partijára.