Ri'Chard unokaöccse elveszíti csontvelő-donorát, és a Reddick & Associates-nél mindenkire szükség van ahhoz, hogy megmentsék az életét. A keresés közepette Liz rájön, hogy Ri’Chardot valamiféle hátsó szándék vezérli.