Ri'Chard és Liz összefognak, és együtt visznek egy ügyet egy fekete edzőt és az NFL-csapat tulajdonosát érintő faji megkülönböztetés kapcsán. Ben-Baruch visszatér, ami feszültséget okoz közte és Carmen között.