Reflektor, kamera, katarsztrófa
Varangy a barátai segítségét kéri, hogy szuperhősös filmet forgathasson, de basáskodó stílusa miatt hamar faképnél hagyják. Ám a menyétek megtréfálják, és barátai nélkül nem tud kiszabadulni a csávából.