Gőzzel a jég ellen
Shawn forró gőzt vet be a fagyott talaj ellen, amikor a hőmérséklet a fagypont alá süllyed. Vernon új helyszínnel próbálkozik, Krisnek pedig van egy terve a hideg ellen.