Zsarnok. Gyáva. Áldozat. Roy Cohn története (HBO)
Élete végén a rettegett ügyvéd, Roy Cohn csak egy AIDS-es, meleg férfi volt, akit kitiltottak a kamarából, és aki a fiatal Donald Trump mentora volt.