A Viszkis
Budapesti száguldás az Ambrus Attila életén alapuló akcióthriller antihősével. A jégkorongozóból lett rabló kivívta a magyar közvélemény rajongását.
Budapesti száguldás az Ambrus Attila életén alapuló akcióthriller antihősével. Az egykori jégkorongozó hat éven át mintegy 29 pénzintézetet, postahivatalt és utazási irodát rabolt ki, és ezzel kivívta a magyar közvélemény rajongását.