Visszatérés Epipóba (HBO)
Az epipói nyári táborban a gyerekek a szerepjátékok és a mágia elvarázsolt világában éltek. Az ártatlan játék álcája mögött azonban megalázták és zaklatták őket. Az azóta felnőtt egykori táborozók 25 év után most válaszokat keresnek.