Natalie Wood - baleset volt?
1981-ben egy hideg novemberi éjszakán a legendás hollywoodi színésznő, Natalie Wood eltűnt a jachtról, amelyen férjével, Robert Wagner színésszel tartózkodott. Mi történt vele?