A Nap árnyékos oldala (HBO)
A dokumentumfilm Aleš Bártát mutatja be, aki kórházat alapított Kenyában, ahol tíz év alatt tízezer embert kezeltek és több száz életet mentettek meg.
Az HBO által készített dokumentumfilm Aleš Bárta orvos életét mutatja be, aki úgy döntött, hogy kórházat alapít Kenyában. Az elmúlt tíz évben az afrikai és cseh orvosok tízezer embert kezeltek ott, és több száz életet mentettek meg.