Lily Dale-ben nem hal meg senki (HBO)
Portré egy spiritualista közösségről New York államban. A város médiumai segítenek az odalátogatóknak „beszélni” elhunyt szeretteikkel.
Egy őszinte portré Lily Dale-ről, egy spiritualista közösségről New York állam északi részén. A város legtöbb lakója regisztrált médium, akik rendszeresen fogadják az odalátogatókat, és segítenek nekik abban, hogy „beszéljenek” elhunyt szeretteikkel.