A LEGO Ninjago-film
A Ninjago Cityért folytatott harc szólítja a fiatal Lloydot, avagy a Zöld Nindzsát és barátait, akik titokban mind nindzsaharcosok. Wu mester vezetésével le kell győzniük a gonosz Garmadon hadurat, aki nem mellesleg történetesen Lloyd apja is egyben.