Két világ közt (HBO)
A romániai faluban forgatott film egy nyolcvanéves férfi és a falujában élő nők intim kapcsolatait vizsgálja. Miközben meglátogatja az egyes nőket, mély és drámai titkok elevenednek meg. Természetesen mindezt bájjal és humorral.