Két út (HBO)
A dokumentumfilm a cseh zenekar, a The Tap Tap különleges zenészeit mutatja be, melyet 21 évvel ezelőtt alapított Šimon Ornest, hogy a hátrányos helyzetű emberek megismerhessék a siker érzését az intézményes gondoskodás keretein kívül is.