K2: Megérinteni a mennyet (HBO)
Eliza Kubarska dokumentumfilmes és hegymászó négy társa, Hania, Łukasz, Lindsay és Chris kíséretében a világ második legmagasabb hegye, a K2 meghódítására indul. Követik szüleik útját, akik odavesztek egy 1986-os expedíción. Ők soha nem tértek haza...