Julius és Ethel Rosenberg unokájának törénete (HBO)
Julius és Ethel Rosenberget 1953-ban végezték ki, mert ellopták az atomtitkot a szovjeteknek. Unokájuk meg akarja érteni, kik is voltak a nagyszülei.