Jesse James meggyilkolása, a tettes a gyáva Robert Ford
Az egykori konföderációs katona, rablógyilkos, az utolsó, ünnepelt vadnyugati hős, a polgárháború Robin Hoodja – Jesse James ellentmondásos élete.
Az 1870-es évek Jesse James nevétől volt hangos. Az egykori konföderációs katona, akinek életét tönkretette a polgárháború, a maga sajátos módján vágott vissza a déliek vereségéért az uniónak: végigportyázta a vadnyugatot.