Ivan & The Parazol - Húszra lapot
Az Ivan & The Parazol eddigi karrierje legnagyobb koncertjét adta a Budapest Parkban 2023 nyarán. Egész estés dokumentumfilm életük koncertjéről.
Az Ivan & The Parazol eddigi karrierje legnagyobb koncertjét adta a Budapest Parkban 2023 nyarán. A 20-ra lapot cím is ezt szimbolizálja: a zenekar jövőjét alapvetően határozta volna meg, ha balul sül el a blackjack. De bejött.