Ítéletnap: Lori Vallow Daybell tárgyalása
2019 őszén a 7 éves JJ Vallow és mostohatestvére, a 17 éves Tylee eltűnnek Rexburgben lévő otthonukból. Anyjukat vádolják a gyilkossággal.