Harry Potter 20. évforduló - Visszatérés Roxfortba
Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson és társaik visszatérnek Roxfortba, hogy megünnepeljék az első Harry Potter-film 20. évfordulóját.