Harcos kontra cápa: ketrec nélkül
A profi birkózó és harcművész, Ronda Rousey élete legnagyobb és legfélelmetesebb kihívása előtt áll, amikor vállalja, hogy ketrec nélkül lemerül a nagy fehér cápák közé.