Hang nélkül 2
Az Abbott család kénytelen újra küzdeni a remek hallással bíró földönkívüliekkel, ám kiismerve természetüket több módszert is bevethetnek.
Az otthoni halálos események után az Abbott családnak most a külvilág borzalmaival kell szembenéznie. Kénytelenek az ismeretlenbe merészkedni, de nem a hang alapján vadászó lények az egyetlen fenyegetés, amely a homokösvényen túl leselkedik rájuk.