A Gucci-ház
A szerény körülmények közül származó Patrizia Reggiani beházasodik a Gucci családba, ám féktelen ambíciója lassanként szétzilálja a családot.
A szerény körülmények közül származó, kívülálló Patrizia Reggiani beházasodik a Gucci családba, ám féktelen ambíciója lassanként szétzilálja a családot, és beindítja az árulás, a hanyatlás, a bosszú gyilkosságig vezető spirálját.