Dűne: Második rész
Paul Atreides mitikus utazásán egyesül Chanival és a fremenekkel, miközben bosszút sző a családját elpusztítók ellen. Választania kell szerelme és a világ sorsa között, miközben próbálja megakadályozni a szörnyű jövőt, amelyet csak ő láthat előre.