Dívák
A húszéves Szani, Tina és Emese órákig képesek sminkről, ruhákról vagy profilképekről beszélgetni. Amikor a fiatal rendező, Máté filmezni kezdi a „Dívák” mindennapjait, hamarosan rájön, mi rejlik tökéletes sminkjük mögött.