Bukarest – A Sárkány éve (HBO)
A dokumentumfilm három különböző társadalmi csoportból származó szereplő életét mutatja be, és egyúttal egy olyan közösség történetét meséli el, amely megpróbál alkalmazkodni egy olyan országban, amellyel közös politikai múltja van.