Bemutatkozik a Shukar Collective (HBO)
A zenés dokumentumfilm az urszári cigányzenét elektronikával ötvöző román zenei projektet, a Shukar Collective-et mutatja be.
A Bemutatkozik a Shukar Collective című zenés dokumentumfilm az urszári cigányzenét az elektronikával ötvöző román zenei projekt, a Shukar Collective életének hullámvölgyeit, küzdelmeit és sikereit mutatja be.