Belleville randevú
Amikor unokáját elrabolja a francia maffia a Tour de France-on, Madame Souza és szeretett kiskutyája, Bruno összeáll a Belleville Sistersszel, az öregedő éneklő tánccsapattal Fred Astaire idejéből, hogy megmentsék őt.