Becsúszó szerelem
A radikális fociultrának és feleségének nem lehet gyereke. A nő férje háta mögött alkut köt: egy roma nő születendő gyermekét veszik magukhoz.
A radikális fociultra, Gyula és felesége, Mariann babára vágynak. Ám Gyula meddő, és amikor az örökbefogadási terveik is kudarcot vallanak, Mariann férje háta mögött alkut köt: egy fiatal roma nő születendő gyermekét veszik magukhoz.