Az utolsó yahi indián (HBO)
Dr. Alfred Kroeber felfedezett egy Ishi nevű élő ereklyét, az elveszett Yahi indián törzs utolsó túlélőjét. Ishi visszaviszi Kroebert a Yahi területekre, ahol felidézi törzsének brutális lemészárlását, és átadja neki az indián bölcsességet.