Az utolsó 10 év
A húszéves Matsuri Takabayashi megtudja, hogy csak tíz éve van hátra. Úgy dönt, nem lesz szerelmes, ám belebotlik Kazuto Manabéba.
A húszéves Matsuri Takabayashi megtudja, hogy egy gyógyíthatatlan betegség miatt csak tíz éve van hátra. Úgy dönt, hogy nem fog ezen rágódni, és nem lesz szerelmes, ám egy iskolai találkozón belebotlik Kazuto Manabéba.