Az elnök szolgálatában (HBO)
Betekintés Jim Brady családjának küzdelmébe azt követően, hogy a Fehér Ház szóvivője megsebesült a Ronald Reagan elnök elleni merényletkísérletben.
Jim Brady, a Fehér Ház szóvivője súlyosan megsebesült az 1981-es, Ronald Reagan elnök elleni merényletkísérletben. Most először nyerhetünk betekintést a Brady család hihetetlen, tízéves küzdelmébe a tragédiát követően.