Anyám, Jayne Mansfield - Mariska Hargitay filmje (HBO)
Az Emmy- és Golden Globe-díjas színésznő, Mariska Hargitay mesél édesanyjáról, Jayne Mansfieldről és örökségéről, közel hatvan évvel halála után.