Annabelle 2. – A teremtés
12 évvel kislányuk tragikus halála után egy babakészítő és felesége otthonában egy apáca és néhány lány válik Annabelle célpontjává.
12 évvel kislányuk tragikus halála után egy babakészítő és felesége befogadnak otthonukba egy apácát és néhány lányt egy bezárt árvaházból, ahol hamarosan a babakészítő megszállott teremtményének, Annabelle-nek a célpontjává válnak.