Aki legyőzte az időt - Keleti Ágnes
Meghitt portré Keleti Ágnesről, a legidősebb élő olimpiai bajnokról, aki sporttörténelmet írt a 20. században azzal, hogy 10 olimpiai érmet szerzett.