The Whiskey Bandit
Take a wild ride through Budapest with the antihero of this action thriller based on the life of Attila Ambrus.
Take a wild ride through Budapest with the antihero of this action thriller based on the life of Attila Ambrus. The onetime hockey player held up some 29 banks in 6 years, garnering the adoration of the Hungarian public in the process.