The Shukar Collective Project
The documentary chronicles the ups and downs in the life of Shukar Collective, a Romanian music project that fuses ursari with electronic music.
"The Shukar Collective Project" is a music documentary that chronicles the ups and downs, the struggles and successes in the life of Shukar Collective, a Romanian music project that fuses ursari (gypsy music) with electronica.