Scooby-Doo and the Legend of The Vampire Rock
On vacation in Australia, Scooby-Doo and the gang attend a music festival held at Vampire Rock.
On vacation in Australia, Scooby-Doo and the gang attend a music festival held at Vampire Rock. The music goes flat when the gang learns a creature called the Yowie Yahoo is kidnapping the musical acts and turning them into vampires!