Return of the Pink Panther
When the priceless Pink Panther diamond is stolen yet again, Inspector Clouseau goes on a comical chase across all of Europe to find it.
When the priceless Pink Panther diamond is stolen yet again, Inspector Jacques Clouseau goes on a comical, calamitous chase across all of Europe in search of a suave jewel thief known as The Phantom.