Merry Circus
The film tells the story of one of the oldest circus families in Romania, descendants of the Globus Circus founder, Toma Zdebschi.
The film tells the story of one of the oldest circus families in Romania, descendants of the Globus Circus founder, Toma Zdebschi. Mina and Carol have been married for 55 years. They were both circus artists. Mina is 75 and Carol is 84.