Marie Antoinette
The story of Marie-Antoinette, a naive, 14-year-old who married Louis XVI and was unprepared for the woes of politics involved in being the Queen.
The story of Marie-Antoinette (Kirsten Dunst), a naive, 14-year-old Austrian who married Louis XVI, and was unprepared for the woes of politics involved in being the Queen of France during the French Revolution.