Ivan & The Parazol - Huszra Lapot
Ivan & The Parazol gave the biggest concert of their career at Budapest Park in the summer of 2023.
Ivan & The Parazol gave the biggest concert of their career at Budapest Park in the summer of 2023. The title "20-ra lapot" symbolizes this: it would have fundamentally determined the band's future if the blackjack had gone wrong. But it paid off.