The International
Clive Owen stars as an Interpol agent who attempts to expose a high-profile financial institution's role in an international arms dealing ring.
Interpol Agent Louis Salinger (Clive Owen) and Manhattan Assistant District Attorney Eleanor Whitman (Naomi Watts) are determined to bring to justice one of the world's most powerful banks, exposing its role in an international crime ring.