I Heard The Bells
Silenced by grief during the Civil War, poet Henry Wadsworth Longfellow rediscovers inspiration on a Christmas morning.
American poet Henry Wadsworth Longfellow is silenced by grief during the Civil War. With his family torn apart, the sound of the bells reignites his faith and inspiration during Christmas morning.