House of Gucci
When Patrizia Reggiani, an outsider from humble beginnings, marries into the Gucci family, her unbridled ambition begins to unravel the family legacy.
When Patrizia Reggiani, an outsider from humble beginnings, marries into the Gucci family, her unbridled ambition begins to unravel the family legacy and triggers a reckless spiral of betrayal, decadence, revenge, and ultimately ... murder.